Sanayiye gitmek veya sanayi sektöründe bir hizmet-ürün talebi söz konusu olduğunda olumsuz yorumlarla karşılaşıyoruz.
-İşin zamanında teslim edilmemesi
-fiyatın sonradan sürprizlerle dolu olması
-İşin eksik yapılması-
-Ustanın yetersizliği
-İletişim sorunları , ustaya ulaşamama
-Müşteriye yaklaşımın basitliği
gibi birçok olumsuzluk,herkesin kabul ettiği bir gerçektir.
Müşterinin bu gibi örnekleri yaşaması durumunda tüm sektöre olan bakışı değişmekte ve
sektörde hizmet veren kaliteli firmalar da malesef müşterinin gözünde aynı kefeye konulmaktadır.
Biz burada müşterinin iyi esnaf ayrımını yapmasını sağlayacak bir hizmet platformunun
yapılabileceğini göstermeyi ve saygın müşterilerle saygın esnafın mutlaka biraraya getirilebileceğini savunuyor ,hedefliyoruz.
sistemimize yani ailemize dahil olacak çözüm ortağı modelinde yaklaşımımız ve kriterlerimiz;
Saymış olduğumuz sorunların çözümü için sektöründe en iyi firmaları çözüm ortağı olarak sisteme dahil etme arzusundayız.
Bizim için çok sayıda çözüm ortağı firma dahil etmektense ,referans olabileceğimiz ve işini iyi yapan az sayıda çözüm ortağı ile yola koyulmak sistemin amacına daha uygundur. Çözüm ortaklarımızın da kaliteyi artırmak ve sektördeki olumsuzlukların önüne geçebilmek adına bizlerle iletişimlerinin en üst seviyede olmasını, olumlu olumsuz eleştirilerini ve önerilerini hedefliyoruz.